Tema: Re: Q: Kate verziasi laukan
Autorius: B.A. @ work
Data: 2013-05-23 11:01:35
2013.05.23 09:19, ALORA rašė:
> o kodėl nenorite leisti laukan?
> ps. mano sterilizuotas katinas laukan ėmė veržtis kokių 5-6 metų.
> Paleidom. Kartais grįžta. Dažniau grįžta nei negrįžta :)

Vaikas mazas, katyte megsta i lova ateit, tai bala zino ko pasigaut gali
ir atnest visiems. Na ir plius kam reikia kad pasigautu erkiu, blusu ir
kitu panasiu bjaurysciu nuo kuriu ir pati kankintusi ir pas veterinarus
reiktu nuolat lankytis.
Kas idomiausia, uzdariau langa, tai aprimo ir nuejusi atsigule lovoj
prie mano koju ir visa nakti ramiausiai ismiegojo.
Dar vienas idomus dalykas, balkonas praviras, tai i ta puse, bent jau
kol kas, net nebande eit ir per ten begt. Reik tik per miegamojo langa.
Arba per pagrindines duris.