Tema: Re: Taksiukes kergimas
Autorius: Caponi
Data: 2012-06-12 10:28:07
Nu as sitoj vietoj dar kategoriskesnis - skaitau, kad visus, kurie tyciojasi is gamtos ir gyvunu
darydami dirbtines veisles reikia naikint (cia as apie zmones, gyvunai niekuo nenusikalto).

Bet, su salyga, kad turim ka turim, t.y. dievus jau prisizaidem pakankamai, tai dabar yra 2
variantai - pirkt grynaveisli gyvuna su dokumentais ir uz, dazniausiai, nemazus pinigus, kas be visu
kitu veisles pliusu (+/- garantuota isvaizda, charakteris, galimybe papramogaut dalyvavimo parodose
budu ir pan.) is gyvuno puses jam gali but ir kaip papildoma gyvenimo geroves garantija (taip jau
yra, kad zmones dazniausiai nevertina to, kas jiem uz dyka atiteko). Jei tam nematoma tikslo (as
priklausau pastarajai zmoniu kategorijai) - zymiai geriau be kazkokiu isankstiniu nusiteikinejimu ir
issidirbinejimu paimt gyvuna-pamestinuka. Is kur - cia jau kiekvieno asmeninis reikalas, bet taip
bet kokiu atveju gyvuneliui padesi....

O su korejieciu kabaku ne i ta grupe pataikei, pyzdink i gurmanus :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi