Tema: Re: Taksiukes kergimas
Autorius: bzik
Data: 2012-06-11 10:51:17
čia labiau idėjinis klausimas ir tokio veisimo motyvai.
Nesu veisėjas, bet palaikydamas veislės standartus, patiną leisčiau tik prie kilmingos patelės iš veislyno, kur žinau, kad palikuonimis bus tinkamai pasirūpinta. Visgi pernelyg daug neaiškios kilmės gyvūnų, kurių lengvas įgijimas baigiasi lengvu atsikratymu.
Visgi nemanau, kad sunku būtų rasti savininką, kuris už šuns 'pasidulkinimą' paprašytų simbolinio mokesčio.