Tema: Re: Jorksyro terjeras ir pienas
Autorius: trickyvic
Data: 2011-08-23 16:34:33
Teip teip, veisles tykram lietuviu yra tyk rotweilerius, vilksunis (
chuj zino kas per veisles, bet Lietuvoje labai madinga) ir pitbulius,
kad butu sunys baisus, ir vaikus kieme draskytu, kitaip gi ne suo.
Is kitos puses pamirstant ironija, taip jau ivyke, kad del veisles
populiarumo ( jorku) nemaza dalis zmoniu kurie isigyja jorkus ir jiems
tasai suo buna pirmasis gyvenime ir kaip taisykle dauguma zmoniu isigije
suniuka sudebileja suskysteja, o po to jau is viso to isplaukiancios
pasekmes.