Tema: Re: Jorksyro terjeras ir pienas
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-08-22 19:36:33
O kuo jis skiriasi nuo kitų šunų?
Mano kaimynystėj trys jorkų kalės gyvena, kasdien bet kokiu oru eina pasivaikščiot į mišką, gaudo peles, nieko nebijo, klauso šeimininkų komandų. Tiesa, jų šeimininkai anksčiau augino dogą ir vokiečių aviganį, todėl su šunim elgiasi kaip su šunim, o ne kaip su žaislu. Taip išeina, kokie šeimininkai, tokie ir instinktai.