Tema: Re: Q - Kaip pripratinti suaugusia kate prie kaciuko
Autorius: Caponi
Data: 2011-08-23 16:02:02
Tai jei nepuola, tai ir gerai, snypstimas tiesiog parodo, kad "tu, padla, nesiartink", jei jaunelis prieis per daug, gali gaut per nosi.
Pazistama pasakojo, kad jai bandymas suleist dvi kates baigesi visisku karu, nes abi puole viena ant kitos ir tokia bojnia kilo, kad ir ta pazistama visa kruvina liko po bandymo isskirt. Bet kiek istoriju esu girdejes, tai tokiu atveju labai retai pasitaiko, asmeniskai tik sita viena ir esu girdejes, o visais kitais atvejais viskas praeina pakankamai lengvai ir sklandziai.
Zodziu, lllll idejo pora linku, ten antrajam viskas gana glaustai ir aiskiai parasyta, as tai nieko nelaukciau (jei jau labai neramu, tai pasinaudociau pasiulymu "Dėl viso pikto turėkite šalia savęs apklotą, kuriuo galėtume atskirti kates, jei jos pradėtų peštis") ir imciausi organizuot tiesiogini kontakta :-). Svarbu atidziai stebet is pat pradziu ir nepalikt vienu...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi