Tema: Re: Q - Kaip pripratinti suaugusia kate prie kaciuko
Autorius: lllll
Data: 2011-08-23 14:25:29
Naujos katės apgyvendinimas, namuose jau esant katei -
http://www.pifas.org/page/12
Kačių supažindinimas viena su kita -
http://www.purina.lt/Home/All+About+Cats/Your+New+Pet+Cat/Settling+In+Cat/Introducing+Cats+to+Cats.htm

lllll

"pjezo"  wrote in message news:j301e9$rac$1@trimpas.omnitel.net...

vat o kaip ta agresija atpazinti...
nes bandymo budu- suleisti ir ziurim kas gausis- nesinori.
o dicke visa issirietus snypscianti (bet pati nepuole) o kaip pasielgs
maziui priejus- kipsas ja zino...
na ir didzioji kaip padukus- net musu nenori kartais prisileisti, salinasi
ir lenda kur i kampa po kede kokia...