Tema: Re: kaip auklėti
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-05-22 22:36:09
Nu kas ten tokio stebuklingo nebuvo paminėta :D kad kiaulienoje yra kažkoks pavojingas užkratas? Nu teoriškai yra, tik šito susirgimo jau n metų nebuvo užregistruota, t. y., šita informacija tiek neaktuali, kad praktikoje niekam neįdomi.
Dėl parazitų rizikos - yra tam tikros saugumo priemonės, kurių reikia laikytis.

Čia šiaip jau ne apie žuvies parazitus...
http://rawfed.com/myths/parasites.html
http://rawfed.com/myths/bacteria.html