Tema: Re: kaip auklėti
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-05-21 19:33:17
na aišku, jei žmogus užduoda tokius klausimus, jam mėsa šerti šunį per anksti. Tokiu atveju geriau rinktis kokį nors gerą sausiaką (nors mano akimis visi jie ne kažin kas, tačiau bent jau fatalių klaidų nepadarysit).
O jei domina šėrimas žalia mėsa, teks šiek tiek pasiskaityti.
Pradžiai
http://fauna.savel.org/forum.cgi?op=view_thread;board=nuotykiais;thread=3796;start=0

http://www.super-retriveriai.lt/nuo-iki/maitinimas/raw/

http://www.rawfed.com/myths/