Tema: Re: Kergimas
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-09-16 21:35:21
Taip.
Aš nekalbu apie atvejus, kai kalė kergiama nuo pirmos rujos, paskui per kiekvieną rują, kol visai nustekenama. Kalbu apie normalų veisimą - kai kalė pradedama kergti tuomet, kai yra pilnai subrendusi, kai jai leidžiama kaip reikiant pailsėti ir atsistatyti po kiekvienos vados, ir baigiama kergti ne vėliau kaip sulaukusi 8 metų.