Tema: Re: Kergimas
Autorius: DaivaD.
Data: 2009-09-16 15:55:15
2 kartus per kalės gyvenimą ar du kartus per tą pačią rują?
Abiem atvejais - netiesa.
Laikantis taisyklių, subrendusi kalė veisiama ne dažniau kaip kas antrą rują.

Per rują paprastai daroma ne daugiau kaip du kergimai todėl, kad vaisingas laikotarpis pakankamai trumpas, ir nėra jokios prasmės dar kartą kankinti kalę ir vargintis patino šeimininkams. Tačiau jei nelabai tiksliai nustatytas vaisingas laikotarpis, kartais padaromas ir papildomas kontrolinis kergimas.