Tema: Re: Juodieji vokieciu aviganiai
Autorius: DaivaD.
Data: 2009-09-02 15:38:38
Nu taip, kai aš 10 metų gilinuosi į taksus, tai užsienyje per savaitę radau ko reikia :))) šeštadienį atvažiuoja :) O jei reikėtų pradėti nuo nulio, tai tokiu atveju turbūt pirmiausiai GSD forume rašyčiau, prašyčiau pagalbos.
Savaitgalį dar į Vilniaus parodas pabandykit nueiti, gal ten ką gero pamatysit, su augintojais pašnekėsit.