Tema: Re: Juodieji vokieciu aviganiai
Autorius: DaivaD.
Data: 2009-09-02 13:21:46
Yra juodų su FCI dokumentais, aišku, jie dažniausiai būna darbinių linijų, kaip ir tos trys mano minėtos kalės.
Juodą spalvą standartas leidžia:
COLOUR : Black with reddish-brown, brown, yellow to light grey markings.  Solid black or solid grey. <...>

Kažkas labai nevykusiai ir neteisingai išvertė "Juodas su raudonu, rudu, geltonu ar šviesiai pilku įrudžiu. Juodos ir pilkos (tamsiai pilkos) spalvos deriniai". Jokie ten ne deriniai, o tiesiog vientisa juoda arba vientisa pilka spalva.

Parodose jie gali normaliai dalyvauti, tik matyt kai darbinukai veisiami atsižvelgiant į darbines savybes, o ne į eksterjerą, tai dažnokai turi eksterjero trūkumų.