Tema: Re: lg lcd tv problema su garsu
Autorius: linasz
Data: 2011-11-27 14:39:29
gerai bandau paaiskinti aiskiau, tv sujungtas su dvd leistuvu per scart
jungti, daugiau nieko nepajungta jokiu laidu, mano dvd be scart turi tik
tulpes iejime, o tv tulpiu isejimo neturi.
Kada ziuriu televizija tarkim panorama garsas groja ne per televizoriaus
kaloneles o per dvd (namu kino sistema), viskas veikia be problemu, bet
kada i televizoriaus usb prievada isikisu usb atmintine su filmu
nebelieka garso per dvd sistema, groja tik per pati televizoriu
(integruotas koloneles).