Tema: Re: lg lcd tv problema su garsu
Autorius: Levas
Data: 2011-11-27 00:37:59
nu ir? USB kisamas i DVD/CD leistuva ar i ta panasonica? Audio signalas kur eina? Kokiu laidu ir koks formatas nustatytas? Kaip kas sujungta.

Mano patirtis sako, kai ateini pas kazka i namu "pareguliuoti" "namu kina", tai pirmiausia nafig atjungiu visus laidus ir perjungiu per naujo, nes buna priciudyta.
Karta maciau kaip signalas is DVD ejo per HDMI i Stipriako bloka, toliau HDMI i telika, poto vel HDMI atgal i ta pati stipriaka, ten jau isejo analogas i koloneles. :)

Ir kazkur skaitmeniniam kelyje nusipjaudavo puse standartu kur senas stipriakas nesuprasdavo...

Taigi, pajungimo schema i studija.

--
Bye, Levas

--