Tema: Re: Zingsniniai varikliai
Autorius: Gadaminas
Data: 2011-11-08 13:05:41
1,Variklis jungiasi prie kontrolerio su galios elementais, formuojanciais
impulsu sekas
2.Galia nera nurodoma. paprastai nusakomas sukimo momentas.
3.Cia matyt dydzio nusakymas... Gali buti variklis su mazu momentu, bet
didelis...
4.skiriasi faziu skaiciumi... 6 laidu paprastai 4 faziu... 8 neteko metyti,
bet gali teoriskai buti.
Be to varikliai dar skiraisi valdymo budu. Vieni valdosi teigiamais
impulsais (vienpoliariais, o kiti dvieju poliarumu itampomis.)
Problemos-sukimosi greitis ir stabilumas. per greit pasukus variklis klumpa
ir ntenka momento.
Privalumas-didelis tikslumas. Labai tinka automatizuotoms staklems ir
panasiems dalykams valdyti.

"Kiaule voras" <nerasykit@maila.net> parašė naujienų
pranešime:j9avbp$v6h$1@trimpas.omnitel.net...