Tema: Re: vel ebay, patarkit, prasau, kaip elgtis
Autorius: Veritas
Data: 2011-10-21 21:24:48
na issireikalaut ,kad jis tau issiustu tai abejoju ,kad
issireikalausi,geriausiu atveju pinigus nesunkiai atgausi, o jis neigiama
feedbacka uzsidirbs.Nemanau,kad jis suinteresuotas apgaudinet,nes nemazai
pardaves ir power selleris. Jam tas neigiamas feedback jau daug ka reiskia.
Speju,kad metalines stakles,sunkiai sveriancios o tu pirmas vat is tokios
salies ,kuris uzsisake. Kartais pardavejai paskirsto bendra kaina ant
siuntimo ir prekes kainos.Nebutinai tos stakles kainuoja 292 svaro,ju kaina
gal 392 svarai ir siuntimas 100 svaru pigiau.Tikriausiai suzinojo paste
realias pasto islaidas ir dabar praso damoketi,nenori stakles 160$ pigiau
parduot,jei dar nuo vieneto kokiu 50$ uzdirba,tai reiktu tris tokias
parduot,kad nuostoliai tau pasidengtu.

"krk"  parašė naujienų news:j7s9lk$3uc$1@trimpas.omnitel.net...

derinau viska per ebay. is pradziu paklausiau ar siuncia is UK. sake
siuncia. Tada as jam sumokejau (per ebay ir paypal) ir laukiau kada issius.
Kita diena paraso, sorry my friend, duok papildomai 160, nes i tavo sali
brangesnis siuntimas.

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/