Tema: Re: vel ebay, patarkit, prasau, kaip elgtis
Autorius: krk
Data: 2011-10-21 20:18:01
Levas Wrote:

> Jei is kinu, tai apie PVM ir muita reikia galvoti... Iskarto kinui pasakyk, kad negative feedback jau jis turi.

tai apie pvm ir galvojau, todel ir pasiklausiau kino ar is UK siuncia, sake dont wory my friend, from UK warehouse.

> O kodel refundo skirtumas toks didelis gaunasi? Valiutu kursai pavaziavo? Per ka mokejai?

mokejau per paypal. o skirtumas gaunas toks, kad 560GBP nuima nuo korteles ir sebas negrynais parduoda uz 4,0385lt o 560GBP idedant i kortele negrynais perka uz 3,8977lt, taip ir gaunas skirtumas 0.1408*560=78lt. (del sito 100% negarantuoju, bet taip atrodo)

> O kaip ten su tuom siuntimu? Nes sioje nuorodoje stakles 292GBP siuntimas 268GBP. I anglija tik biski pigiau.

O kaip su tuo siuntimu as nelabai ir zinau, sius per DHL.

> Man asmeniskai atrodo, kad kaina su siuntimu yra perdidele.

nu tai pigiau nelabai ir randu tokiu stakliu, o jei randu, tai siuncia is kinijos, cia butent del tu muitu ir susigundziau pas ji pirkt.

> Neuzmirsk ipaisyti negative feedback uz papildomus prasymus.

tai jau garantuotai

> --
> Bye, Levas
>
> --