Tema: Re: Elektriniu irankiu laikymas beveik lauke
Autorius: Sashas
Data: 2011-09-11 20:38:22
Laikau muriniam nesildomam garaze visus irankius. Bolgarke, drele,
perforatorius ir t.t. Per 5 metus nieko neatsitiko. Irankiai sudeti
plastikiniuose lagaminuose. Rankiniai irankiai atsuktuvai, reples, plaktukai
ir t.t. sudeti lentynose. Kad labai surudytu nepastebejau. O jei kokia
rudele ir atsiranda, tai dirbant nusisveicia.