Tema: Re: Elektriniu irankiu laikymas beveik lauke
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-09-11 18:10:17
Blogiau nei namie :) Laikyti buvo įvairūs įrankiai nešildomam tvarte, sausą,
bet visgi tvartas - visokios replės kur netepaluotos, pavasarį be tepalo
nejudėjo - rusišką grąžto galva užklynijo, reikėjo didelės jėgos ir tepalų
išjudint.. nemažai atsuktuvų ir panašių pagavo vieną kitą rudelę.. Daugiau
nusprendžiau nebelaikyti nieko.. Bet mano atveju su jais buvo dirbama
geriausiu atveju kartą per savaitę, kartais ir po kelias prastovėdavo..