Tema: Re: Rekia labai plono kembriko
Autorius: Virginijus
Data: 2011-09-03 17:19:18
Išbandžiau, ką tik. Kai kembrikas susitraukia, sienelės pastorėja, juk pati
medžiaga niekur nedingsta. Laidas su kembriku gaunasi 1,6 mm. Kadangi trys
laidai šalia vienas kito, gaunasi 4.8 mm visas sujungimas. Tie laidai eis
ant 3 mm anglies vamzdelio, todėl noriu, kad sujungimas nebūtų platesnis už
3 mm. Dabar bandau ta savo aprašytą idėją.

Virginijus