Tema: Re: Rekia labai plono kembriko
Autorius: Virginijus
Data: 2011-09-03 16:50:14
Aš ir klausiu, gal kas žino, kur gauti plono kembriko :) Ploniausią radau 2
mm, jis man per storas.
Dar sugalvojau vieną idėja - sujungimus darysiu ne toje pačioje vietoje, bet
perstumsiu kokius 5..7 mm, tada jie nesilies tarpusavyje. Neizoliuosiu
kiekvieno atskirai, o ant visų trijų laidu  uždėsiu vieną storesni kembriką.

Virginijus