Tema: Re: Kam tas IGBT rezistorius
Autorius: Levas 4
Data: 2011-08-03 14:49:28
kiek eksperimentavau, prie kiek labiau didesniu dazniu ir didesniu galiu,
tie trafai pasidaro neveiksmingi arba prisireikia viso kalno papildomu
detalyciu, kad teisingai uzdaryti ar atidaryti uztura.
O stai su draiveriu cipais kiek lengviau.

Tai labai jauciasi, kai draiveris staiga is 12V saltinio pradeda sriobti vos
ne ampero srove... Kokie ten draiveriu trafukai turi stoveti ir kokie
tranzai tuos trafus maitins.

Del saugumo... Sprogdinau gana daug tranzu, o draiveriui visiskai nieko...
Galios grandine atrodo taip:
http://www.vabolis.lt/stuff/20101223b.gif

O ja valdo dvi M63996FP (rodos sitos, nepamenu) standartiniu pajungimu,
tiesa valdymas izoliuotas per greitas optines poras.

Fejerverkai buvo ir kiaurai pramusti, ir gate susijunge i emiteri ir
kolektoriu. Zodziu, IGBT gabalais, o draiveriams nieko.

Labiausiai patinka, kad valdymo signalai tikrai staciakampiai (ar bent labai
artimi).

Bye, Levas