Tema: Re: Kam tas IGBT rezistorius
Autorius: Laimys
Data: 2011-08-03 13:51:23
Bet man kazkaip labiau prie sirdies tas variantas su GDT (trafu).
Izoliuoja gate draiveri nuo mosfetu ir aukstos itampos ir avarijos atveju
draiveris su PWM generatorium sveikas lieka.
Be to, galima be galvanines izoliacijos valdyti impulso ploti pagal trafo
antrines itampa.
Taip pat lauko tranzai lieka patikimai uzdaryti isjungus draiverio ir PWM
generatoriaus maitinima (galima sakyti GDT antriniu apviju varza beveik
nuline).

"Evaldas" <sanya@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:j1b7v8$td0$1@trimpas.omnitel.net...