Tema: Re: Idėjų dėl vandens greičio daviklio
Autorius: S54
Data: 2011-06-14 15:00:55
pabandyk toki ratuka su kauseliais - turi buti visas panertas

http://www.globalw.com/products/we550.html

lengva pasidaryti is 3-4 samciu arba dideliu saukstu is maksimos

"Sigun"  wrote in message news:it7dc6$lfc$1@trimpas.omnitel.net...

2011.06.14 12:31, lietuvys rašė:
> Ar aš kažką praleidau, ar niekas nekalbėjo apie vandens rato principu
> veikiantį daviklį? Tik nežinau kaip jis vadinasi ir kur rasti. Niasdešimt
> metų tokį naudojo. O dabar - kaip tik su dviračio spidometru :)
>
> Įsivaizduok kryžių, kurio kraštinės kaip plonos mentelės, o vidury -
> ašelė. Mentelių galuose cilindro formos pastorinimai, iš kurių viename ar
> daugiau - magnetas. Ratukas įtvitintas į korpusą, kuris jį dengia iš
> vienos pusės ir leidžia laisvai suktis. Toks daiktas sandariai montuojamas
> į jachtos korpusą po vandeniu, o herkoninis ar halo daviklis - iš vidaus,
> [...]

Senovinių ratų principas netinka - burinis laivas pasvyra į vieną ar
kitą šoną ir jei ratas mažiukas - vienu atveju pakils virš vandens,
kitu pasiners visas. O didelio rato daryt tikrai neverta. Kaip minėjau,
čia tiesiog taip, laisvalaikiui, jeigu pavyktų pigiai ir paprastai,
todėl nei su gps(su echolotais ar be jų), nei su dideliais įrengimais
nėra noro užsiimt.

Sig.