Tema: Re: Idėjų dėl vandens greičio daviklio
Autorius: Gintas
Data: 2011-06-13 18:46:41
nemuskit, taciau regis girdejau, apie gerokai sudetingesni lektuvo greicio matavima zemes atzvilgiu. Lektuvo priekyje yra daviklis-jis kala link zemes ir sugrista pakites (tai priklauso nuo konkretaus tasko zemeje) Lektuvo  gale irgi toks pats. Jis laukia tokio pat, taip pat pakitusio,  signalo. Zinant laika tarp gautu visiskai vienodu signalu ir atstuma tarp lektuve esanciu imtuvu-galima surasti greiti. Na, gal man cia prisisapnavo taip sudetingai......

P.S Kas is to oro greicio zinojimo, kai reikia suzinot, kiek liko laiko skristi uzduotu greiciu, iki konkretaus nusileidimo tako? Zeme juk irgi sukasi, vejai atmosferoje irgi nepastovus.