Tema: Re: Kur rasti nusipirkti...?
Autorius: Laimis
Data: 2011-05-01 11:56:14
BadRobot rašė:
> teisingai sako ,kad lietuviskuose forumuose kai uzduodi klausima gauni
> ne atsakyma , o klausimu .. :) na tiek to atsakysiu kam MAN to reikia .
> gyvenu daugebucio treciajeme aukste (namas su liftu) pirmame aukste
> sviesa dar kartais buna ,o va auksciau jau aklina tamsa . kadangi
> nesiruosiu visai laiptinei deti judesio davikliu, tai savo aukste
> ideciau akustini, o triuksma sukelti laiptineje kaip jus zinote nera
> problemu.... ar patenkinau tamstos smalsuma ?

Gausi dar vieną klausimą užpylimui. Kuo tas akustinis tavo dauEbučio
trečiame aukšte yra pranašesnis už judesio? Juk nesiruoši montuoti jų
(nei vienų, nei kitų) į visus aukštus? Ar būtinai reikia, kad laiptinėje
(kad ir penktame aukšte) sukėlus triukšmą (sveikinu, pats išsiaiškinai,
kad tai padaryti yra lengva!) šviesa junginėtųsi tavo aukšte?