Tema: Re: Kur rasti nusipirkti...?
Autorius: BadRobot
Data: 2011-05-01 11:50:31
teisingai sako ,kad lietuviskuose forumuose kai uzduodi klausima gauni ne
atsakyma ,  o klausimu .. :) na tiek to atsakysiu kam MAN to reikia . gyvenu
daugebucio treciajeme aukste (namas su liftu) pirmame aukste sviesa dar
kartais buna ,o va auksciau jau aklina tamsa . kadangi nesiruosiu visai
laiptinei deti judesio davikliu, tai savo aukste ideciau akustini, o
triuksma sukelti laiptineje kaip jus zinote nera problemu.... ar patenkinau
tamstos smalsuma ?

"Evaldas"  wrote in message news:ipj59g$2lr$1@trimpas.omnitel.net...

Nu nors nezinau atsakymo i klausima kur nusipirkti, bet baisiai idomu koki
pranasuma turi akustinis jungiklis pries paprasta judesio detektoriu kuriu
pilna bet kurioje parduotuveje ?