Tema: Re: Ar ymanoma palydovinio tiunerio talpa padidint?
Autorius: Ramaas
Data: 2011-03-30 08:27:43
Nu tikrai kaskas netaip mano tiuneris digline x560 suranda visus
iskart o poto tik kelis prideda o buna kad jokio nes dar nauju neatsirado.
galima dar isimt ir palydovo siustuvu kanalo pav. 11234E 24.500 ji istrinus
isimestu lauk ir visi jame rasti nereikalingi kanalai kurie atsirastu tik po aklos pajieskos.

R.

"Drambliukas"  parašė naujienų news:imtfg6$ufd$1@trimpas.omnitel.net...

Matyt kazka darau netaip:
tarkime is vieno palydovo surinko 860 kanalu. Jei spaudziu atnaujinti jis prie 860 prideda
dar 860