Tema: Re: Ar ymanoma palydovinio tiunerio talpa padidint?
Autorius: Ramaas
Data: 2011-03-28 11:05:52
imu is 29 palydovu (dar 4 nepratestavau naujus)
Aga galima paimt o poto surusiuot tuos 2 tykstancius is 1 palydovo
o kai noresi patikrint ar yra naujas kanalas vel tie tukstanciai pasirodys
vel juos trink rusiuok.. o kur dar kiti palydovai po 900, 500 kanalu.
Pas mane telpa 7000 kanalu jai virsiji 7000 kanalu jie paprasciausiai
nebepasirodo aisku gallima ismetinet, bet va nesenei pamaciau kad visi RTVi
priklausantis  ir national geographis jau dvi savaites kaip neuzkoduotos jie buvo
ismesti bet kai tikrinau ar yra nauju betrinant ir pamaciau tuos neuzkoduotus kanalus.

R.

"Aka"  parašė naujienų news:impdf8$sp2$1@trimpas.omnitel.net...

Is keliu palydovu kanalus ruosies priiminet,kad 8000 kanalu atminties per
mazai???
Gali gi nuskanuoti viena palydova, ismesti nereikalingus kanalus, tada
sekanti ir t.t.