Tema: Re: RQ: Mokomosios medžiagos apie elektromotorų valdymą
Autorius: Levas
Data: 2011-03-28 21:45:22
taip, programa ir gudriai padarytas atbulinis rysis. Arba su holo davikliais (kaip pas ventiliatorius) arba stebint sroves (kaip pas hdd). Be atbulinio rysio gaunasi shudas- isbandziau. Nors trifazi mano softas pagamino, bet nieko gero nesigavo- nebuvo galios, stabilumo ir panasiai.
http://svn.mikrokopter.de/filedetails.php?repname=BL-Ctrl&path=%2Ftags%2FV0.42%2FBLMC.c

Cia softas atmegai. Biski vokiskai, bet zmones sako, kad geras.

--
Bye, Levas