Tema: Re: tv ir sat kabeliai
Autorius: efka
Data: 2011-03-25 12:00:12
On 2011.03.25 09:19, Tom wrote:
> Tiesa ir paskutinis teiginys. RG59 labiau orentuotas i video signalo
> perdavima. Nes ten pilnai varis (mazai slopina zema dazni) ir salyginai
> prastas ekranavimo koeficientas del sios priezasties palyginti daug slopina
> virs 500MHz. Velgi RG59 buna ivairiu gamintoju pradedant nuo pigiausio kur
> sarvas kelios vielutes bei baigiant brangiais kur net varine folija yra.
>
> Kas blogai kai kabelio ekranavimas yra prastas:
> 1. didesnis slopinimas tai jei jis ilgas reikes daugiau stiprinti.
> 2. sarysis tarp dvieju kabeliu, nes daznai buna kad jie pravesti vienas
> [...]

La,

placiau- vienam mieste kabelines TV klientams ivadai i butus buvo daromi
RG59 kabeliu. Kabelis Trilogy (USA).

Dar- ten vario yra tik keliu mikronu centrines gyslos padengimas...
Daugiau- plienas.. Na ir aliumo folijos ekranas. Ir pintas sarvas irgi
plieninis..

Taip kad, kaip ir sakiau- visokiu yra tu kabeliu ir tiek..

O temos uzvedejui tai net galvos nereik sukt del to- ima GERA RG6 kabeli
ir viskas.