Tema: Re: tv ir sat kabeliai
Autorius: Tom
Data: 2011-03-25 09:19:38
Tiesa ir paskutinis teiginys. RG59 labiau orentuotas i video signalo
perdavima. Nes ten pilnai varis (mazai slopina zema dazni) ir salyginai
prastas ekranavimo koeficientas del sios priezasties palyginti daug slopina
virs 500MHz. Velgi RG59 buna ivairiu gamintoju pradedant nuo pigiausio kur
sarvas kelios vielutes bei baigiant brangiais kur net varine folija yra.

Kas blogai kai kabelio ekranavimas yra prastas:
1. didesnis slopinimas tai jei jis ilgas reikes daugiau stiprinti.
2. sarysis tarp dvieju kabeliu, nes daznai buna kad jie pravesti vienas
salia kito. Ir vienas kaitam trukdo.
3. trukziu patekimas i Tv tinkla is isores. Pav. GSM telefonas, ar taksistas
privaziaves prie namo racija pasinaudos ir vaizdelis TV ekrane dings.

Gal gali placiau kur tas 10km kabelio, koks daznis, kokia iranga ir koki jis
darba atlieka. Nes pas mane rusikas gal 1970m kabelis irgi puikia darba
atlieka naudojamas kaip virve skalbiniams. :)