Tema: Re: Variklis spindeliui - ka pritaikyti?
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-24 16:12:57
On 03/24/2011 04:08 PM, Dainiushas wrote:
> šitais, iš kur tu sugalvojai, kad asinchroninio variklio apsukos
> priklauso nuo įtampos?

tai ble prie ko cia asinchroninis jeitu tema apie bldc? gal linka pirmam
poste atsidaryt reiktu pries rasant? prisipazinsiu - uzkibau ant sito
kablio, bet ta asinchronini tai ne as iterpiau i diskusija.
o man tai idomu butu isgirsti to 'pasnekovo' nuomone, kuo DC variklio
principas is esmes skiriasi nuo bldc, neskaitant kad vieno sepeciai is
anglies, o kito 'sepeciais' tarnauja tranzai kontroleryje.