Tema: Re: Variklis spindeliui - ka pritaikyti?
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-24 14:55:33
On 03/24/2011 02:41 PM, CodeC wrote:

> nu tai ok - pataisyk mano nesamones. nuosirdziai padekosiu, nes kolkas
> dar mazai zinau apie variklius.

p.s. mano pagrindine mintis buvo, kad asinchroninio variklio apsukos
priklauso nuo dvieju dalyku - itampos ir variklio poliu skaiciaus.
kadangi 'tradicinis' variklis jungiamas tiesiai i tinkla be kontrolerio,
tai jo apsukos nustatomos tik pagal poliu skaiciu, nes itampos keisti
negalima, o net jei ja ir pakeistum, tai daznio pagal apsukas be
kontrolerio nepaderinsi. kontroleris apsukas valdo keisdamas itampa, o
dazni pakeicia pagal tai kokios yra variklio apsukos duotu momentu. tam
naudojami sensoriai, dazniausiai holo. t.y. daznio keitimas yra ne
priezastis, o pasekme apsuku kitimo.
o varikli pervynioja tam, kad nevirsyti jo galios. t.y. apsukas gali
kelti ir nepervyniojes. pakelsi itampa ir suksis greiciau. taciau kartu
dides srove ir variklis kais.
tikiuos dabar suprantamiau isdesciau savo nesamones ;)