Tema: Re: Reklama: konkurencine kova uzkele sroto kainas
Autorius: Levas
Data: 2011-03-03 20:37:59
ten viskas sokineja. Bet dar itariu, kad jie ten kovoja tarpusavyje- nesu toks artimas imperatoriui, kad zinociau kas vyksta uz uzdaru duru. As tik zinau, kad seniau kaina buvo kazkokia simboline. Remontavau-valiau kameras supirktuveje ir pamaciau, kad zmones tempia motinines, o poto pamaciau kad jos brangios.

--
Bye, Levas