Tema: Re: Reklama: konkurencine kova uzkele sroto kainas
Autorius: Levas
Data: 2011-03-03 20:37:59
katulius daro tyrimus kiekvienam klientui. Su sita technologija:
http://www.innovx.com/
(buvau paciupes prietaisiuka. Senuose pvc languose radau net 3% svino!)

Maciau zmoniu kurie buvo atnese pakaitinius katulius ir mete i siukslyna. O maciau zmones kurie isverte akis sake "oho".

Siaip as katalizatoriais nesidomiu, ten nesvaru. Man elektronika zymiai idomiau.

--
Bye, Levas