Tema: Re: apsaugos kamera
Autorius: Veritas
Data: 2011-02-27 00:52:19
siaip viskas remiasi i jos galimybes.pirkti ar ne,nes realioj
situacijoj,kada jos reiktu ,o tai butu nakti ir toliau nuo lauko sviestuvo
kuris isijungia nuo judesio daviklio prie silpno pasvietimo arba visai
tamsoj is jos vistiek jokios naudos.Tokiu atveju galima butu ir imitacija
pastatyt su mirksinciu sviesos diodu.