Tema: Re: apsaugos kamera
Autorius: Levas
Data: 2011-02-26 23:48:41
nzn. Neseniai staciau tokia viena vivotek. Ji pati beveik viska daro, bet kompiuteris vistiek windoze, sql serveris ir daug failiuku.
Ji ten 2M kamera. Tai pas sita jau matosi zmoguciu veidai. Bet apsvietimas turi buti geras. O su mazom rezoliucijom (PAL ar VGA) tai tik "Bendros situacijos" filmavimui. Patikrinta praktiskai po ivykio.

--
Bye, Levas