Tema: Re: monitoriaus maitinimas is PC - ar gerai?
Autorius: Rrr
Data: 2011-02-22 12:53:17
Tai monikas buvo speju koks senas didelis CRT ir maitiakas ne
geriausias, ne?

Su dabartiniu naujovisku LCD, kuris ryja 25-50W manau junk tu ramus, jei
yra padarytas lizdas maitiake. :-)

Beja, maitiako galia ir jungimas monitoriaus i papildoma lizda nieko
bendro neturi, ten tas pats kas rozetej dvisakis butu ikistas ir du
laidai. Ta prasme, monitorius tu Watt'u nenaudos. Paprastai ant maiteko
rozeciu buna nurodyta, voltai ir amperai, pagal kuriuos gali
pasiskaiciut kiek W irengini ten gali jungti (Volt*Amper).