Tema: Re: monitoriaus maitinimas is PC - ar gerai?
Autorius: arulis
Data: 2011-02-22 10:54:04
buvau vienu metu padares panasu loopa - netycia.

ka dariau - nepamenu, bet gavosi taip: 5 ar tai 12v loopas per USB
kabelio grounda, tada kazkokia mano daroma fignia, tada isorinis ATX
PSU tai figniai maitinti ,kuriam netycia uzkrito +5 ar +12 v i korpusa,
tada nuo to kurpuso tas +5-12 eina per maitinimo kabeli grroundu i
rozete, atgal kitu maitinimo kabeliu groundu i PC , ir islendam i ta
USB.

tas ATX PSU buvo su galvaniskai atristu bendru ir korpusu - kitaip man
butu uzsitrumpine ir to loopo nebutu.

viskas dirbo apie 1h - kol pradejau ieskoti kas cia smirda laidais ir
plastmase visam kambaryje. Tai USB laidas buvo karstas - negalejai
islaikyt, maitinimo blokas irgi.

P.S. Vaidui reiketu su testeriu prasitikrinti ar su GND viskas OK pries
jungiant.