Tema: Re: Rysys per 220V tinkla
Autorius: simakas
Data: 2011-02-24 00:36:12
naudoju paskutinius pora metu. butas nuomuotas, sienu grezt negalima, laidu
ner kaip iki routerio prasitempt, tenka naudot.
kaip ir viskas ok. rasho ant dezutes 200mpbs, bet tiek tikrai nera. pvz  hd
filmo per tinkla nepaziuresi, trukcioja. internetui uztenka, geriau nei per
wifi.

"azartas" <azartas@gmail.com> wrote in message
o kas su tuo ethernetu per 220V negerai? Man vis kažkaip neprisireikia,
taip visą gyvenimą ir nepabandžiau realiai kaip veikia tie devaisai, tai
gal galima būtų sužinoti iš pirmų lūpų (t.y. pirmos klaviatūros) :)