Tema: Re: Lipni vario folija
Autorius: Levas
Data: 2011-02-21 19:31:27
ieskojau as to reikalo.... Lituvoje nelabai radau, nebent atsiusti is tiekeju uz kosmosa. Radau ebay- bet kaina tokia biski:

3cm x 4 metrai = 7GBP (su siuntimu)
2cm x 6m = 11.5+4.75GBP
poto radau
2cm x 50m uz 20GBP +?

(Lietuvoje kainos stipriau kosmines)

Poto pagalvojau, a nafig man reikia vario? (man norejosi oscilografo korpusa isklijuoti), tai pradejau ieskoti aliuminio. Senukuose radau tik netycia, bet kaina pasirode kiek per didele ir as ja radau tik poto kai uz 4GBP su atsiuntimu per 3 dienas nusipirkau is ebay (5cm x kiektai metru).

Klijuotant del netobulumu ir susigranksciavimu beveik visur pasidare kontaktas tarp sluoksniu. Del ekranavimo efekto... nu nezinau, gal maziau reaguoja.

--
Bye, Levas