Tema: Re: Ar yra an LT AA dydzio 3.2V ar 3.3V Li-ion akumuliatoriu?
Autorius: Levas
Data: 2011-02-20 21:22:58
apie stoties maitinimo itampa nieko nepasakysiu. Turima kenwood maitinama 6x 1.2V akumu. Isorinis maitblokis irgi turi ~7V isejima.
Taciau radio stotele labai daug sriobia elektros siuntimo metu (5W isejimas). Ar tavo naudojami Liion patrauks tas srove as nezinau. Kai kurie elementai (mano nufotkinti) turi uzrasa "with PCB" t.y. turi apsaugine plokstele kuri neleidzia iskrauti per daug ir saugo nuo per dideles sroves (cia jau ?). Kiti Liion neturi. jei toki be apsaugos liion iskrausi pilnai iki 0, tai akumas gali ir neatsigauti.
Tuo tarpu stoteles NiCd giliai pofig tie iskrovimai. O racija veikia ir prie stipriai pamazintos itampos.

--
Bye, Levas