Tema: Re: Lempute
Autorius: Laimis
Data: 2011-02-18 22:07:59
Gintas rašė:
> na, ziuriu pats irgi labai tiki ta wikipedia:) Ji, ka,
> pretenduojantis i absoliucia tiesa saltinis? Aplamai, kuom galima

Nu ne, iki visiškos tiesos dar reikia makaronų, sąmokslo teorijų
atmieštų faktų nuotrupom, kaip kokie amerikosų šnipai rusų paslaptis
traukė, kaip kas ką gavo ir prigavo; raketų varikliai šienu apkrauti,
slaptosios šnipų technologijos — frakai, šaudantys šratinukai ir visa
kita mūra žiopliams pamasinti!

> tiket , kuom ne? Ir kada tas raketas vokieciai turi? Ir kodel manai,
> kad turi? Ar tik nesi nusvaiges nuo vokieciu propogandos? Kaip cia

Jo, bendrai. Per diskaviery nerodė, tai...
Man jau baisu kokio š tau galima prikimšt, jei žiūrėtum PBK. O gal jau
ir žiūri?
Tikėt galima faktais. Ne nuomonėm, ne interpretacijom ir inspiracijom,
insinuacijom, o plikais faktais ir tik turint pakankamai proto ir žinių,
kaip tuos faktus vertinti bendrame/konkrečiame kontekste, galima daryti
kažkokias išvadas, apibendrinimus, vertinimus. Tai vadinama analize. O
virškinimu negalvojant yra tas tavo diskaviery ir tokie jo pramoginiai
filmai.