Tema: Re: Rimta signalizacija. Uzveskit ant tako.
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-17 21:55:10
"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
news:ijh5rk$l23$1@trimpas.omnitel.net...
> Del imperialo nepasakysiu, neteko kol kas ciupint. Jei bus'as tas pats
> tada taip
Tas pats multibusas, kaip ir EVO192.  EVO48 ir dgp848 multibuso neturi. Tik
tiek, kad naudos is to multibuso kol kas maza - viena sena in-field'o
versija leidzia prie multibuso prijungtu irenginiu (pvz klaviaturos)
firmwara perrasyti prisijungus prie centrales :-)  Aisku, patogiau. O bet
taciau paskutinio firmwaro neirasysi, nebepalaiko tas senas in-field'as.
Taip pat nepalaiko ir naujesniu moduliu. Praktiskai tai teko panaudoti vienu
unikaliu atveju - tam tikru metu gaminta klaviatura neturejo programavimui
skirtos jungties (naujesnes turi). Perrasyti firmwara paprasciausia buvo per
multibusa...
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5881 (20110216) __________

http://www.eset.com