Tema: Re: dso-2250
Autorius: DeGama
Data: 2011-02-15 18:01:14
3 metus vartoju DSO-2090. Kartą-kitą per savaitę įsijungiu.
Na veikia kaip ir neblogai. Gal tik paskutiniu metu pastebėjau problemėles
bandant sinchronizuoti impulsų paketus pagal pirmąjį ~1 us trukmės impulsą.
Na nenori sinchronizuot kažko, nors tu ką... Nors pastovius signalus,
sinusoides, ar kokios kitos formos, gaudo normaliai...
Nors dabar įsigyčiau atskirą prietaisą, nes USB. Atsibodo persuktu sprandu
žvelgiant į kompo monitorių, pele ieškoti reikalingų mygtukų. Programinė
įranga, švelniai tariant, nėra labai patogi. Draiveriai tai dar pusė bėdos,
prieš metus atsirado ir 64 bitų windozei, bet linuksui lygtai ir nėra.
Pateikia SDK, VB-ui, VC berods. Bet kažkaip vis tingiu pasinerti į
programavimo liūną ir pasirašyti savo interfeisą, panaudojant atskirą
skaičių klaviatūrą.
Taip kad mano patarimas,- jei rimčiau ruošiesi dirbti,- pasitaupyk ir įsigyk
atskirą prietaisiuką, tarkim ADS1xxx serijos ar pan.
http://cgi.ebay.com/ADS1022-DIGITAL-STORAGE-OSCILLOSCOPE-25MHz-500MS-s-USB-/160390851213?pt=BI_Oscilloscopes&hash=item25580a2a8d