Tema: Re: Cross: Klausimas apie el. instaliacija senam blokiniam name.
Autorius: niekas
Data: 2011-02-11 14:37:46
Sveiki,
aciu visiiems uz pastabas.

On 2011.02.11 10:51, Evaldas wrote:
> Viskas kaip ir gerai tik kur ten ta zaliai geltona i LIMAT jungsi ?

tai va butent- is LIMAT iseina jau zaliai /geltono laido galiukas su
uzspaustu antgaliu.. Tai kaip suprantu ji reik jungti..

> I kodel virtuves kabelis lieka be apsaugos ? Argi LIMAT turi maksimalios
> sroves apsauga arba apsauga nuo trumpo ?

O cia nelabai supratau... Juk kabelis i virtuve eina per 20A
automatuka.. Ar kas cia negerai?

P.S. Q Levui: O kas negerai su taip padarytu PE ? Juk normalaus
izeminimo tai....

P.P.S Klausimas iksui: o taip kaip perpaisiau sujungima bus teisingiau?
Ir dar del 100mA- na tokia turiu...

Aciu visiems