Tema: Re: automobilinis preamp'as
Autorius: fleischgewehr
Data: 2011-02-11 10:05:01
turėjau magą su aux in, nukyzdino. kadangi paskutiniu metu naudojau tik
aux in, tai galvoju kam man tas headunitas, jei veikia tik kaip
stiprintuvas ir garso reguliatorius, gal pakaktų pasidaryti stealth
sistemą, kad nereiktų sukti galvos dėl mago ištraukinėjimo/slėpimo. HiFi
kokybės nesiekiu.
Buvo mintis jungti tiesiai prie stiprintuvo, bet suabejojau, ar pakaks
ipodo signalo lygio stiprintuvo inputui. Bet jei sakot, kad preampo
nereik - patikėsiu :)
O kodėl turėtų sudegti?