Tema: Re: TOks nevarotas budavo mage...
Autorius: Evaldas
Data: 2009-03-14 22:21:28
Bone Daddy arciausiai tiesos parase, taciau noreciau patikslinti.
Galinio (galios) stiprintuvo abieju kanalu invertuojantys iejimai, kurie
dazniausiai naudojami neigiamo gryztamo rysio sukurimui sujungiami
tarpusavyje per nuosekliai sujungta kondensatoriu (4,7....10mkf) ir
rezistoriu. Rezistoriaus nominalo neatsimenu. Dar i sia grandine galima
iterpti jungikli jei sita efekta noretum isjungti. Pigu ir paprasta, bet
gana efektyvu visokioms nesiojamoms radijuskoms.